مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-13ورزشي

فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد/ از حضور آدم های بزرگ می ترسند


دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این رشته را باید کسانی اداره کنند که از حضور افراد بزرگ نترسند و طوری عمل کنند که فوتسال دیگر زیر سایه فوتبال قرار نداشته باشد.

- رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر جوانگرایی در تیم ملی فوتسال را یک اتفاق خوب دانست و گفت: هر چند جوانگرایی برای تیم ملی فوتسال اتفاق قابل تقدیری است اما باید این جوانگرایی همراه با استفاده از بازیکنان باتجربه و کاربلد باشد تا ثمرات مثبتی را برای تیم ملی به همراه داشته باشد.

ناصری با اشاره به اعزام تیم ملی فوتسال به همراه تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی گفت: درست است که کرونا همه رشته های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است ما این برای فوتسال خوب نیست که زیر سایه فوتبال باشد و مثل بچه سرراهی با آن برخورد شود.

وی ادامه داد: فوتسال باید تشکیلات مستقل و کارآمد داشته باشد نه اینکه شرایطی را به وجود بیاورد که زیر سایت فوتبال به یک کشور اعزام شود.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه برای تداوم موفقیت این رشته مدیریت و برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد گفت: فوتسال ایران نباید از قافله عقب بیفتد.

درست است که شد.

مگر کشورهای دیگر لیگ هایشان را تعطیل کرده اند؟ رضا ناصری در ادامه خاطرنشان کرد: باید با مدیریت درست و برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد/ از حضور آدم های بزرگ می ترسند

فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد/ از حضور آدم های بزرگ می ترسند