مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-13بين الملل

3 فضانورد در حال آماده شدن برای ترک زمین


ایستگاه فضایی بین المللی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار چند تصویر از یک پرتاب جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موشک سایوز که روز چهارشنبه سه خدمه ماموریت اکسپدیشن 64 را به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال خواهد کرد، در سکوی پرتاب خود در پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان قرار گرفت.

اکسپدیشن 64 که 64 اُمین اعزام طولانی مدت به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) خواهد بود فردا 14 اکتبر سال 2020 با جدا شدن و عزیمت موشک سایوز MS-16 انجام خواهد شد.

این ماموریت اکسپدیشن شامل سه سرنشین خواهد بود که فردا ساعت 1:45 بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی و 9:15 به وقت تهران سوار بر موشک سایوز MS-17 به سوی فضا پرتاب خواهند شد و چهار سرنشین دیگر قرار است اندکی پس از آن، طی ماموریت ماموریت سرنشین دار کرو-1 ارسال شوند.

طی روزهای گذشته اعلام شد ماموریت سرنشین دار کرو-1 که برنامه ریزی شده بود اواخر ماه جاری میلادی و در تاریخ 31 اکتبر و سوار بر موشک فالکون 9 شرکت اسپیس ایکس پرتاب شود به تعویق افتاد و اکنون پرتاب این ماموریت به ماه نوامبر موکول شده است.

طی این ماموریت فضانوردان ناسا به نام های مایکل هاپکینز (Michael Hopkins) ، ویکتور گلاور (Victor Glover) و شانون واکر (Shannon Walker) و سوییچی ناگوچی(Soichi Noguchi) فضانورد ژاپنی برای شش ماه اقامت به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فضانورد در حال آماده شدن برای ترک زمین

3 فضانورد در حال آماده شدن برای ترک زمین