مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-13سياسي

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، انتقال زندان سنندج به خارج از شهر را یک ضرورت قلمداد کرد و گفت: قرار گرفتن زندان مرکزی سنندج در مرکز شهر و همچنین بافت قدیمی و فرسوده آن می طلبد تا در سریع ترین زمان ممکن تدابیر لازم جهت انتقال .

- نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی: انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است ایسنا/کردستان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، انتقال زندان سنندج به خارج از شهر را یک ضرورت قلمداد کرد و گفت: قرار گرفتن زندان مرکزی سنندج در مرکز شهر و همچنین بافت قدیمی و فرسوده آن می طلبد تا در سریع ترین زمان ممکن تدابیر لازم جهت انتقال آن به خارج شهر صورت گیرد.

سید مهدی فرشادان امروز سه شنبه (22 مهرماه) در دیدار با مدیرکل زندان های استان کردستان، ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات زندان ها اظهار کرد: کار در زندان ها با توجه به کمبود شدید اعتبارات و همچنین نیروی انسانی بسیار دشوار می باشد.

فرشادان انتقال زندان سنندج به خارج از شهر را یک ضرورت قلمداد کرد و گفت: قرار گرفتن زندان مرکزی سنندج در مرکز شهر و همچنین بافت قدیمی و فرسوده آن می طلبد تا در سریع ترین زمان ممکن تدابیر لازم جهت انتقال آن به خارج شهر صورت گیرد لذا بایستی مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است