مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-13سياسي

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است


نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال زندان سنندج به خارج از شهر را یک ضرورت دانست و گفت: قرار گرفتن زندان مرکزی سنندج در مرکز شهر و همچنین بافت قدیمی و فرسوده آن می طلب تا در سریع ترین زمان ممکن تدابیر لازم برای انتقال آن به خارج شهر صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سید مهدی فرشادان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل زندان های کردستان ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات زندان ها اظهار کرد: کار در زندان ها با توجه به کمبود شدید اعتبارات و همچنین نیروی انسانی بسیار دشوار است.

وی انتقال زندان سنندج به خارج از شهر را یک ضرورت دانست و گفت: قرار گرفتن زندان مرکزی سنندج در مرکز شهر و همچنین بافت قدیمی و فرسوده آن می طلب تا در سریع ترین زمان ممکن تدابیر لازم برای انتقال آن به خارج شهر صورت گیرد.

وی افزود: مسوولان بابد همکاری های لازم در این خصوص را به عمل آورده و قطعا این موضوع به صورت جدی در دستور کار نمایندگان سنندج در بهارستان خواهد بود.

این نماینده مجلس از پیگیری هایش برای اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان زندان ها در ابتدای سال خبر داد و اظهار داشت: این قانون در سال 1391 و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسید و در سال 1392 دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است

انتقال زندان مرکزی سنندج به خارج از شهر یک ضرورت است