مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-13ورزشي

آبگوشت، قهرمان لیگ غذای ایتالیا شد!


سه روز پیش، حساب توییتر سفارت ایتالیا در ایران خبر داد که یک سرآشپز ایرانی به نام «هومن سلطانی» در مسابقات قهرمانی آشپزی جهان، تحت عنوان «cuochi d Italia» به معنی سرآشپزان ایتالیا، - سه روز پیش، حساب توییتر سفارت ایتالیا در ایران خبر داد که یک سرآشپز ایرانی به نام هومن سلطانی در مسابقات قهرمانی آشپزی جهان، تحت عنوان cuochi d Italia به معنی سرآشپزان ایتالیا، نفر اول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: سلطانی، آشپز ساکن ایتالیا، پنج مرحله این مسابقه را با قدرت بالای دستپختش و بدون مساوی کردن هیچ رقابتی، پشت سر می گذارد و در نهایت در مرحله فینال با تصمیم جسورانه اش یعنی پختن آبگوشت، مقام اول را به خودش اختصاص می دهد.

این اتفاق جالب، باعث شد به ترکیب همیشه برنده آبگوشت، فکر کنیم؛ غذایی که همیشه پای ثابت سفره ایرانی بوده گرچه حالا مدتی است به دلایل مختلفی کم پیدا شده و جایش را به غذاهای دیگری داده است اما انگار بیرون از ایران، هنوز هم می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و پشت رقبای خوشمزه دیگرش را به خاک بمالد! در پرونده امروز زندگی سلام، درباره مسابقه قهرمانی آشپزی جهان و آقای سرآشپز با شما حرف خواهیم زد و کلی راجع به آبگوشت و آداب میل کردن آن که اصول و قواعد خاص خودش را دارد و بعضی اوقات، حواسمان به آن نیست صحبت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگوشت، قهرمان لیگ غذای ایتالیا شد!

آبگوشت، قهرمان لیگ غذای ایتالیا شد!