مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 22:102020-10-12فرهنگي

نگاه تجاری بر موسیقی نمایش ها غالب است


بردیا کیارس با تاکید بر تاثیرگذاری و جذابیت بیشتر موضوعات مذهبی در ترکیب با موسیقی و نمایش، در این زمینه یادآور می شود: ساخت قطعات مذهبی در موسیقی کلاسیک غرب هم توسط آهنگسازان بزرگی مانند موتزارت یا جوزپه وردی، - در قالب رکوییم (آمرزش خوانی) صورت گرفته است و در حقیقت ممکن است هر هنرمندی نسبت اعتقادات و ایده خود روی موضوعات مذهبی کار کند.

او ادامه می دهد: در ایران نیز با توجه به استعدادها، امکانات و تکنولوژی که در دست داریم، اگر بتوانیم موضوعات آیینی، قومی و مذهبی را با روایت دیگری برای مخاطبان به تصویر بکشیم، برای آنها جذاب خواهد بود.

بردیا کیارس که به تازگی همکاری با موسیقی نمایش علمدار به تهیه کنندگی پرویز پرستویی را در کارنامه خود ثبت کرده است، درباره تجربه حضور در چنین رویدادی و جایگاه موسیقی نمایش در ایران با ایسنا گفت وگو کرد.

جایگاه موسیقی نمایش در ایران این هنرمند موسیقی که پیشتر در پروژه های مشابه همچون بینوایان ، اشک ها و لبخندها و الیور توییست هم حضور داشته است، با بیان اینکه برگزاری موسیقی نمایش در جهان به عنوان اپرا و موزیکال مرسوم است، اظهار کرد: در دنیا سالن هایی مخصوص برای اپرا ساخته می شود و خواننده ها به عنوان سولیست با ارکستر همراهی و در عین حال بازی هم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تجاری بر موسیقی نمایش ها غالب است

نگاه تجاری بر موسیقی نمایش ها غالب است