مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-12پزشكي

5 روش جلوگیری از ریزش مو و درمان آن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، معمولا در بزرگسالی افراد زیادی به خاطر استرس کاری یا سابقه ی بیماری خاصی دچار ریزش مو می شوند، اما در سنین پایین این موضوع باید پیگیری شود تا علت آن معلوم شود؛ - معمولا در بزرگسالی افراد زیادی به خاطر استرس کاری یا سابقه ی بیماری خاصی دچار ریزش مو می شوند، اما در سنین پایین این موضوع باید پیگیری شود تا علت آن معلوم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، معمولا در بزرگسالی افراد زیادی به خاطر استرس کاری یا سابقه ی بیماری خاصی دچار ریزش مو می شوند، اما در سنین پایین این موضوع باید پیگیری شود تا علت آن معلوم شود؛ در بیشتر این افراد که در سنین پایین دچار ریزش مو می شوند، علت یک عامل وراثتی است که سبب این اتفاق شده است.

در سنین جوانی لازم است نسبت به آزمایشات ماهانه یا سالانه دقت کنید و هر گونه کمبود در مواد معدنی و ویتامین یا هورمون ها را با تجویز پزشک درمان کنید؛ در زنان این رویداد امری دور از انتظار نیست، چرا که در دوران یائسگی یا کمی پیش از آن، به دلیل تغییرات سطح هورمون ها این اتفاق طبیعی به نظر می رسد.

برای این که بتوانید پیش از ریزش مو به فکر درمان و بازگشت موهای از دست رفته باشید، لازم است در این مورد به پیشگیری از این اتفاق فکر کنید، از آن جایی که تار مو نسبت به اعضای دیگر بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روش جلوگیری از ریزش مو و درمان آن

5 روش جلوگیری از ریزش مو و درمان آن