مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-12بين الملل

اسپانیایی ها جمهوری را به سلطنت ترجیح می دهند


نتایج یک نظرسنجی که امروز (دوشنبه) منتشر شد نشان می دهد، بالغ بر 40 درصد از اسپانیایی ها پس از خروج ناگهانی پادشاه سابق کشورشان به دنبال بالا گرفتن چند رسوایی، - اسپانیایی ها "جمهوری" را به "سلطنت" ترجیح می دهند نتایج یک نظرسنجی که امروز (دوشنبه) منتشر شد نشان می دهد، بالغ بر 40 درصد از اسپانیایی ها پس از خروج ناگهانی پادشاه سابق کشورشان به دنبال بالا گرفتن چند رسوایی، از تشکیل یک جمهوری در اسپانیا حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، خوآن کارلوس، پادشاه 82 ساله سابق اسپانیا از زمانی که در ماه اوت این کشور را به منظور جلوگیری از به بار آمدن شرمساری بیشتر برای پسرش فلیپه ششم، پادشاه کنونی ترک کرد، در امارات متحده عربی سکونت داشته است.

در نظرسنجی ای که برای یک گروه متشکل از رسانه های عمدتا چپگرای اسپانیا موسوم به پلتفورم فور ایندیپندنت میدیا (Platform for Independent Media) انجام شد، 40.

9 درصد از پاسخگویان گفتند یک جمهوری را برای کشورشان ترجیح می دهند، در حالی که 34.

9 درصد گفتند از خاندان سلطنتی حمایت می کنند و 24.

2 هم گزینه نمی دانم را انتخاب کردند.

این نظرسنجی با پرسش از 3000 تن انجام شده و در عین حال مشخص کرد 48 درصد از پاسخگویان خواستار برگزاری یک همه پرسی درباره سلطنت در این کشور هستند؛ فرآیندی که بر طبق قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیایی ها جمهوری را به سلطنت ترجیح می دهند

اسپانیایی ها جمهوری را به سلطنت ترجیح می دهند