مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-12سياسي

معرفی برنامه های دبیرخانه «چهار سوی هویت مشهد»


مسئول دبیرخانه چهارسوی هویت مشهد گفت: برنامه های دبیرخانه «چهارسوی هویت مشهد» در چهار بخش مفاخر و شخصیت ها، مکان ها و گذرهای خاطره، آیین ها و وقایع تأثیرگذار در هویت مشهد پیش بینی و برنامه ریزی شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول دبیرخانه چهارسوی هویت مشهد گفت: برنامه های دبیرخانه چهارسوی هویت مشهد در چهار بخش مفاخر و شخصیت ها، مکان ها و گذرهای خاطره، آیین ها و وقایع تأثیرگذار در هویت مشهد پیش بینی و برنامه ریزی شده اند.

مجتبی گیوه چی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه های چهارسوی هویت مشهد اظهار کرد: دبیرخانه چهارسوی هویت مشهد که تحت نظر سازمان فرهنگی شهرداری مشهد قرار دارد، به دنبال آن است که هویت گمشده مشهد در چهارسوی مفاخر و شخصیت ها، مکان ها و گذرهای خاطره، آیین ها و وقایعی که در ساخت هویت مشهد موثر بوده را در مناسبت های گوناگون یادآوری کرده و برنامه هایی برای آن اجرا کند به طوری که در خصوص آن تولید محتوا صورت گیرد.

وی بیان کرد: اولین چراغی که در این زمینه روشن شد، بزرگداشت استاد محمدتقی شریعتی ، پدر مرحوم شریعتی، بود که اولین نشست آن پس از گذشت 30 سال از فوت ایشان در مشهد برگزار شد.

دومین چراغی که روشن کردیم، بزرگداشت مرحوم حاجی عابدزاده بود که در آن 12 بنای ساخته شده توسط ایشان مانند مهدیه ، علویه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برنامه های دبیرخانه «چهار سوی هویت مشهد»

معرفی برنامه های دبیرخانه «چهار سوی هویت مشهد»