مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-11سياسي

بهزیستی پیشگام در ارائه الگویی نوین برای توانا کردن مستضعفان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که الگوی نوینی برای توانا کردن مستضعفان به جامعه ارائه کند و بهزیستی پیشگام این عرصه است.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که الگوی نوینی برای توانا کردن مستضعفان به جامعه ارائه کند و بهزیستی پیشگام این عرصه است.

مصطفی آزادبخت یکشنبه 20 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان همدان، اظهار کرد: کار در بهزیستی از معنویات خاصی برخوردار است و مقام معظم رهبری فرمودند کار در بهزیستی وظیفه سخت و سنگینی است.

وی با بیان اینکه با بهزیستی تعامل دارم، تصریح کرد: این کار بسیار سخت و دشوار است چراکه انسان هنگامی که از تمام نعمات بهره مند است و افراد ناتوان را می بیند، تحت فشار قرار می گیرد بنابراین حضور در این مسیر لایق هر کس نیست.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان از مدیران پیگیر و شاداب بود و هر زمان بنده برای حل مشکلات با او تماس گرفتم با روی باز برخورد کرد، گفت: مطالب کارگروه او همیشه شفاف و روی اصول بود و هر زمان دبیر جلسه الوند بود، خیالم راحت بود که به نتیجه می رسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی پیشگام در ارائه الگویی نوین برای توانا کردن مستضعفان

بهزیستی پیشگام در ارائه الگویی نوین برای توانا کردن مستضعفان