مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-11ورزشي

فکری گزینه مناسب برای حل مشکلات نبود/ مجیدی بهترین گزینه داخلی برای استقلال بود


پیشکسوت استقلال با بیان اینکه تیم های بزرگ کشور نیاز به سرمربیان خوب خارجی دارند، گفت: آمدن محمود فکری راهی مناسب برای خلاص شدن استقلال از گرداب مشکلات نیست.

- علی گیوه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به نظر من استقلال با توجه به توانایی هایی که دارد باید تحت نظر یک سرمربی خارجی قرار گیرد تا نتایج بهتری در ایران و آسیا کسب کند.

گیوه ای با بیان اینکه تیم های بزرگ نیازمند سرمربی خارجی هستند، تصریح کرد: باید تیم های بزرگی مانند پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال به خاطر وجود هواداران زیاد و برای شاد کردن هواداران سرمربی خارجی داشته باشند.

وی در رابطه با سرمربی پیشین استقلال گفت: اگر قرار بود از سرمربی های داخلی استفاده شود، فرهاد مجیدی بهتر از محمود فکری بود چرا که حداقل تیم را با تمام مشکلاتش به جایگاه دوم رسانده است و این جایگاه خوبی است.

 پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: فکری سرمربی توانایی است، ولی برای نتیجه گرفتن باید یک تا دو سال صبر کرد زیرا دارای اهداف بلند مدت است.

گیوه ای ادامه داد: مسؤولان و بزرگان تیم با سلیقه های خود سرمربی های تیم ها را تند تند جابه جا می کنند که این به ضرر تیم است و تا سرمربی جایگاه خود را در تیم پیدا کند طول خواهد کشید و حداقل دو تا سه سال زمان نیاز دارد تا به نتایج دلخواه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری گزینه مناسب برای حل مشکلات نبود/ مجیدی بهترین گزینه داخلی برای استقلال بود

فکری گزینه مناسب برای حل مشکلات نبود/ مجیدی بهترین گزینه داخلی برای استقلال بود