مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-11سياسي

عملیات اجرایی پروژه منارجنبان آغاز شود


ضروری است با توجه به عملیات گودبرداری در منارجنبان هر چه زودتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت جان سوز نبی مکرم اسلام و شهادت امامین شهیدین امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) بر دو ثقل اکبر و امانت وزین به امت سفارش می کنند که یکی قرآن و دیگری عترت است از این رو همه مسئولان باید این دو سفارش را مورد توجه قرار داده و با تمسک به قرآن و اهل بیت رسالت و مأموریت خود را بهتر از گذشته دنبال کنند.

علت مرگ آتش نشان اصفهانی اعلام شود وی همچنین ضمن تسلیت درگذشت استاد آواز مرحوم محمدرضا شجریان و آتش نشان عزیزالله اکبری ادامه داد: در این زمینه درخواست می شود هر چه زودتر نتایج بررسی علت مرگ این آتش نشان اعلام شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر قصور و کوتاهی صورت گرفته حتماً باید برخورد شود تا درس عبرتی برای آینده باشد و باید استانداردسازی عملیات و آموزش های آتش نشانی باید در حداکثر ممکن باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان وجود دارد، افزود: از این میزان متولی سه هزار و 700 هکتار شهرداری و مابقی فضای سبز این شهر متولیان مختلفی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه منارجنبان آغاز شود

عملیات اجرایی پروژه منارجنبان آغاز شود