مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 17:402020-10-10اقتصادي

صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان در هفته جاری


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که مقدمات همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شده و در هفته جاری همه این احکام صادر می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر افتخاری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری بیان کرد: یک مرحله از همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در فروردین ماه انجام شد.

طرح کامل همسان سازی که برابر با 90 درصد حقوق کارکنان شاغل است در مهر ماه انجام می‌شود که مقدمات آن صورت گرفته و در همین هفته همه احکام صادر خواهد شد و از طریق وب سایت صندوق بازنشستگی احکام قابل رویت خواهد بود.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان با استفاده از منابع اجرای همسان سازی در مهر ماه، پایان همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری خواهد بود.

در حال حاضر ما به یک مدل برای همسان سازی حقوق بازنشستگان رسیدیم که این مدل پایدار است و هرچه در سال‌های آینده حقوق شاغلان افزایش پیدا کند به همان میزان حقوق بازنشستگان افزایش پیدا خواهد کرد و به سطح متناسبی می‌رسد.

تسهیلات رفاهی بازنشستگان کشوری وی درباره تسهیلات رفاهی برای بازنشستگان کشوری اظهار کرد: مجموعه طرح‌هایی تحت عنوان «طرح یاری» از اسفند سال گذشته برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان در هفته جاری

صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان در هفته جاری