مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-10اجتماعي

طرح مدیریت پسماند شهر بیرجند تصویب شد


طرح جامع مدیریت پسماند شهرستانهای بیرجند و خوسف و شهر مود در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خراسان جنوبی تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ظهر شنبه در حاشیه جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه با موضوع تصویب طرح جامع مدیریت پسماند بیرجند، خوسف و شهر مود برگزار شد.

حسن اکبری افزود: در این جلسه پس از ارائه گزارشات لازم توسط مشاور طرح، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و شهرداران، طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان بیرجند، خوسف و شهر مود که یکی از اسناد محیط زیستی در حوزه مدیریت شهری استان می باشد مورد تصویب قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طرح جامع مدیریت پسماند در راستای تحقق قانون مدیریت پسماند که وظیفه مدیریت و نظارت را برعهده وزارت کشور و شهرداری ها قرار داده است انجام می گیرد و یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار هر شهرستانی بوده که پس از انجام مطالعات علمی و اصولی توسط مشاورین ذیصلاح و بررسی طرح در جلسات کارگروه مدیریت پسماند استان و شهرستان و با لحاظ نظرات دستگاه های اجرایی استان مورد تأیید و تصویب قرار می گیرد.

اکبری تصریح کرد: با ارائه راهکارهای علمی و اجرایی و طراحی وضعیت مطلوب و با اجرای طرح مذکور درجهت کاهش مخاطرات زیست محیطی گام های اصولی برداشته خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت پسماند شهر بیرجند تصویب شد

طرح مدیریت پسماند شهر بیرجند تصویب شد