مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-10فرهنگي

فارابی بابت 60 درصد مالکیت «رستاخیز» 17 میلیارد تومان پرداخته است


علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در برنامه «نقد سینما» عنوان کرد که 60 درصد از سهم مالکیت فیلم «رستاخیز» را به مبلغ 17 میلیارد تومان خریداری کرده است.

- علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در برنامه نقد سینما عنوان کرد که 60 درصد از سهم مالکیت فیلم رستاخیز را به مبلغ 17 میلیارد تومان خریداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نقد سینما ، پانزدهمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما جمعه شب 18 مهرماه روی آنتن شبکه پنج رفت.

در این قسمت از برنامه علاوه بر نقد و بررسی مستندهای اربعین در قالب گفتگویی ویژه با علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، کارنامه این بنیاد و برنامه ریزی ها برای برگزاری سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم کودک مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش ابتدایی برنامه امیررضا مافی به عنوان میزبان در گفتگو با محسن یزدی رییس شبکه مستند سیما و وحید چاوش مستندساز به بررسی ابعاد مختلف مستندسازی اربعین پرداخت.

مستندسازی به سبک توریستی درباره پیاده روی اربعین و تفاوت آن با توجه به معانی این رویداد معنوی، اولین پرسش مافی از مهمانان بود که محسن یزدی در این باره گفت: یکی از اشکالات ما در حوزه مستندسازی، نگاه آیینی صرف به مناسک مذهبی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارابی بابت 60 درصد مالکیت «رستاخیز» 17 میلیارد تومان پرداخته است

فارابی بابت 60 درصد مالکیت «رستاخیز» 17 میلیارد تومان پرداخته است