مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-07اجتماعي

98اُمین مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در اسلامشهر کلنگ زنی شد


کلنگ آغاز عملیات احداث نود و هشتمین مدرسه خیرساز کشور برای کودکان استثنایی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در اسلامشهر به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، صبح امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کلنگ احداث یک مدرسه ویژه کودکان استثنایی توسط خیر مدرسه ساز فرشچی در اسلامشهر به زمین زده شد.

سید جواد حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه  اظهار کرد: از 7 ماه پیش در قالب طرحی به عنوان از خشت تا بهشت عملیات اجرایی احداث 210 باب مدرسه برای جبران کمبودهای سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در بخش فشافویه آغاز شده و امروز با همت خیرین نود و هشتمین مدرسه خیرساز برای کودکان استثنایی در شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.

وی گفت: با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس در استان تهران در صورت تأمین زمین مورد نیاز 3 باب مدرسه دیگر هم برای کودکان استثنایی با همت خیران احداث خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث یک مدرسه ویژه کودکان استثنایی با حضور معاون وزیر، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان، فرماندار و جمعی از اعضای شورای شهر و مسؤولان شهرستان و خیران مدرسه ساز در محل آموزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98اُمین مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در اسلامشهر کلنگ زنی شد

98اُمین مدرسه خیرساز کودکان استثنایی در اسلامشهر کلنگ زنی شد