مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-07اقتصادي

اتصال به پیشران ها، نقطه قوت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اتصال به پیشران ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را از نقاط قوت این طرح عنوان کرد و گفت: تقویت مهارت های اجتماعی و تخصصی فعالان عرصه مشاغل خانگی در این طرح به درستی دیده شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اتصال به پیشران ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را از نقاط قوت این طرح عنوان کرد و گفت: تقویت مهارت های اجتماعی و تخصصی فعالان عرصه مشاغل خانگی در این طرح به درستی دیده شده است.

زهرا کسایی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: معاونت زنان ریاست جمهوری کارفرمای طرح توسعه مشاغل خانگی است.

این طرح در قالب تفاهم نامه مشترک سه جانبه بین معاونت امور زنان ریاست جمهوری، وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی کشور اجرایی می شود که به تبع آن در سطح استان های مختلف با نظارت ادارات کل تعاون و تسهیلگری جهاد دانشگاهی عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه بحث اشتغال زنان و زمینه سازی برای حضور آنان در حوزه اقتصاد از نیازها و مطالبات رو به فزونی در حوزه زنان است، اظهارکرد: با هم افزایی که در حوزه های مختلف از جمله افزایش دسترسی به تحصیل بالاتر، افزایش توان اقتصادی و مشاهده موفقیت سایر زنان در عرصه اقتصاد در جامعه شکل می گیرد، مطالبات زنان برای حضور موثرتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال به پیشران ها، نقطه قوت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

اتصال به پیشران ها، نقطه قوت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی