مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-07سياسي

معرفی ذخایر فرهنگی به جهان مشتاق سفر یک ضرورت است


معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس، با اشاره به ظرفیت های بی بدیل این استان در زمینه گردشگری، معرفی ذخایر فرهنگی ایران به جهان مشتاق سفر را یک ضرورت و الزام دانست.

- ایسنا/فارس معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس، با اشاره به ظرفیت های بی بدیل این استان در زمینه گردشگری، معرفی ذخایر فرهنگی ایران به جهان مشتاق سفر را یک ضرورت و الزام دانست.

سید علی نقی طبیب لقمانی، در حاشیه بازدید از آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان های کوار و فیروزآباد استان فارس و در دیدار با عشایر این شهرستان ها، اهمیت حفاظت، نگهداری و بازآفرینی ارزش های موجود برای بهره برداری در صنعت گردشگری تاکید کرد و حفاظت از ابنیه و آثار تاریخی را وظیفه مسئولان و مردم دانست.

لقمانی با اشاره به تاکید خداوند متعال، پیامبر اکرم و ائمه معصومین بر تفکر در آثار پیشینیان، نگهداری از این آثار را موجب افزایش بصیرت دینی بازدیدکنندگان و اطلاع و آگاهی از زندگی پادشاهانی دانست که صدها سال امپراطوران جهان بوده ولی الان جز این آثار چیزی ار آن ها بجا نمانده است.

وی جنگ تحمیلی را تابلو رشادت های مردان و زنان عشایری برشمرد که جان دادند ولی خاک به دشمن ندادند و همچون پیشینیان خود سند افتخار این مرز و بوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ذخایر فرهنگی به جهان مشتاق سفر یک ضرورت است

معرفی ذخایر فرهنگی به جهان مشتاق سفر یک ضرورت است