مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-07اقتصادي

تعریف 35 هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در کردستان 26 هزار میلیارد تومان که با تغییر نرخ ارز به بیش از 35 هزار میلیارد تومان رسیده، پروژه تعریف شده است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در کردستان 26 هزار میلیارد تومان که با تغییر نرخ ارز به بیش از 35 هزار میلیارد تومان رسیده، پروژه تعریف شده است.

محمد دره وزمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی حوزه صنعت و احیای واحدهای راکد و تکمیل ظرفیت این واحدها طی این مدت، از برنامه های اولویت دار این سازمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال 93 بعد از پایش های انجام شده تعداد واحدهای صنعتی استان 500 واحد بود، افزود: تعداد واحدهای تولیدی استان به 860 واحد رسیده و این نشان می دهد در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی تلاش زیادی برای فعال کردن واحدهای راکد و ایجاد واحدهای جدید در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه قبل از سال 92 و 93 بیشتر واحدهای صنعتی استان را واحدهای کوچک و متوسط تشکیل داده بودند، بیان کرد: بیشتر کارخانه های بزرگ استان در آن دوره شامل سیمان بیجار، کاشی کسری، تراکتور سازی و آدامس ون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 35 هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان

تعریف 35 هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان