مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 03:552020-10-07سياسي

ضرورت شناخت مخاطب در تولید محتوا


مدیر اداره پایش، رصد و آینده پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ما درمحتوای فرهنگی دچار آسیب ها و مشکلاتی هستیم و ایجاد شبکه ملی اطلاعات درمان آن نیست؛ - خبرگزاری فارس- گروه رسانه: ما در محتوای فرهنگی، شناخت مخاطب و انتقال پیام توسط قالب های مختلف رسانه ای مشکل داریم و باید ابتدائاً این موضوع را حل کنیم تا سپس به شبکه ملی اطلاعات بیاندیشیم که البته وجود چنین شبکه ای هم در جایگاه خود امری مهم و در اولویت دارد.

  از نظر فنی اولویت اول مسئولان، وزارتخانه های مرتبط و نهادهای ما باید ایجاد شبکه ملی اطلاعات و هماهنگ شدن برای این موضوع باشد، اما همه اینها باعث نشود که همه سبد فرهنگی و نخبگان فرهنگی را در این قالب بریزیم  و همه مطالبات در این بخش باشد و از آن سو خالی شویم و نقش تولیدکننده های محتوایی، بازوهای توزیع، گردانندگان اطلاعات و مخاطب شناسی را درشبکه ملی اطلاعات فراموش کنیم.

این بخشی از صحبت های حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مدیر اداره پایش، رصد و آینده پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

او بر این باور است که فضای فرهنگی ما باید متوجه باشد که مؤلفه های رشد و تقویت قدرت فرهنگی، جایی غیر از شبکه ملی اطلاعات است که باید در آنجا شکل بگیرد و شبکه ملی اطلاعات صرفا بازو و بستری برای پیدا کردن مخاطب و رخ دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناخت مخاطب در تولید محتوا

ضرورت شناخت مخاطب در تولید محتوا