مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-06سياسي

قاتل اعدامی با رضایت اولیای دم پس از 9 سال از چوبه دار نجات یافت


قاتلی که 9 سال پیش دوست خود را در شهر گلستان به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از پای چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده اش بازگشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، امیر قاتلی که حکم اعدامش صادر شده بود در آستانه فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اعلام رضایت اولیای دم از طناب دار نجات یافت و به آغوش خانواده اش بازگشت.

بعدازظهر امروز امیر به همراه بستگانش و اولیای دم مرحوم میثم میرزایی با حضور در ساختمان شورای شهر چهاردانگه ،ضمن تقدیر از خانواده مقتول از تلاش های همه کسانی که در راستای جلب رضایت از بازماندگان مقتول به وی کمک و مساعدت کردند، قدردانی کرد.

در شب نیمه شعبان سال 90 در یکی از کوچه های شهر گلستان شهرستان بهارستان که جشن میلاد حضرت قائم(عج) برگزار بود، دو جوان 19 ساله ای که با یکدیگر سابقه دوستی چندین ساله داشتند بر سر یک گوشی تلفن همراه ارزان قیمت با یکدیگر به مشاجره پرداختند که در نهایت با افزایش درگیری ،امیر با ضربات متعدد چاقو دوست خود میثم را زخمی و از صحنه درگیری متواری می شود.

مجروح این حادثه قبل از رسیدن به مرکز درمانی به علت خونریزی شدید، جان خود را از دست می دهد.

با اعلام شکایت خانواده مقتول، قاتل شناسایی و دستگیر می شود که پس از طی مراحل قضایی حکم قصاص و اعدام وی صادر و پس از تأیید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل اعدامی با رضایت اولیای دم پس از 9 سال از چوبه دار نجات یافت

قاتل اعدامی با رضایت اولیای دم پس از 9 سال از چوبه دار نجات یافت