مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-06اجتماعي

«رستاخیز» جامانده های اربعین در خانه ها


هر سال به روزهای آخر صفر که می رسیدیم، خیلی ها در تدارک رفتن به کربلا بودند و خیلی ها هم در راه بازگشت از پیاده روی اربعین، اما امسال که به دلیل ویروس کرونا و بسته شدن مرزها امکان سفر به عراق و زیارت اربعین میسر نیست، - سامانه عماریار همزمان با اربعین حسینی و عزای سید و سالار شهیدان، فیلم های ویژه ای با موضوع اربعین را ویژه نمایش خانگی به مخاطبان عرضه کرده است.

هر سال به روزهای آخر صفر که می رسیدیم، خیلی ها در تدارک رفتن به کربلا بودند و خیلی ها هم در راه بازگشت از پیاده روی اربعین، اما امسال که به دلیل ویروس کرونا و بسته شدن مرزها امکان سفر به عراق و زیارت اربعین میسر نیست، خیل مشتاق سیدالشهدا (ع) به دنبال روزنه ای برای یادآوری آن روزهای شیرین طریق الحسین هستند.

سامانه عماریار که چند سالی است عرضه محصولات فرهنگی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، هم زمان با اربعین حسینی و عزای سید و سالار شهیدان، فیلم های ویژه ای با موضوع اربعین را به مخاطبان معرفی کرد.

راه دل؛ چشم دل نخستین اثر معرفی شده، مستند جذاب و دوست داشتنی راه دل است؛ مستندی که از دل روستای کیاسر، محل زندگی مشتی اسماعیل، کشاورز نابینای شمالی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رستاخیز» جامانده های اربعین در خانه ها

«رستاخیز» جامانده های اربعین در خانه ها