مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-06حوادث

جاده پر خطر سرخس - مشهد ایمن می شود؟


در رابطه با قسمت های پرخطر محور سرخس مشهد پیگیری هایی در حال انجام است و در تلاشیم که هر چه سریعتر قسمت های حادثه خیز آن ایمن شود.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس گفت: در رابطه با قسمت های پرخطر محور سرخس مشهد پیگیری هایی در حال انجام است و در تلاشیم که هر چه سریعتر قسمت های حادثه خیز آن ایمن شود.

محمدرضا رجبی مقدم در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: قسمتی از جاده مشهد سرخس در حوزه استحفاظی مشهد است و برای دو بانده کردن این قسمت ها که بسیار پر ترافیک و حادثه خیز است رایزنی هایی با فرماندار مشهد و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته ایم.

وی ادامه داد: یکی از قسمت های شلوغ و پر ترافیک جاده، قسمت مشهد تا آبروان است که حدود 35 کیلومتر است و در حوزه استحفاظی مشهد است و با توجه به اینکه معادن شن و شن شویی های شهرستان مشهد هم در این مسیر است، با همکاری اداره کل راه و با مشارکت شن شویی ها اقداماتی شروع شده و در حال انجام است اما روند کار تا حدودی کند است.

رجبی مقدم اظهار کرد: از آبروان تا اسماعیل آباد جاده یک طرفه است، اما بعد از آن جاده دو طرفه می شود که 15 کیلومتر است و 10 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی مشهد و 5 کیلومتر آن مربوط به سرخس است و دو بانده کردن این قسمت نیازمند یک کار جهادی و انقلابی بین مشهد و سرخس است که بتوانیم با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پر خطر سرخس - مشهد ایمن می شود؟

جاده پر خطر سرخس - مشهد ایمن می شود؟