مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-06ورزشي

با حمایت آیت الله علم الهدی مجوز فعالیت بانوان در موتور سواری را گرفتیم


بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی گفت: با حمایت آیت الله علم الهدی مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان نقش به سزایی داشت.

- سمانه حمیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص مشکلات هیأت اظهار کرد: جهت پیگیری امورات هیأت موتورسواری در گذشته مشکلاتی را به ویژه در بخش بانوان داشتیم که مسبب آن سوء مدیریت سرپرستان هیأت در یک سال گذشته بود.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی اداره شدن فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی توسط سرپرست را یکی از چالش های پیش روی رییس هیأت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی دانست و عنوان کرد: ریاست گذشته با مدیریت خوب مجوز موتورسواری بانوان و همچنین ساخت اولین پیست تخصصی بانوان در سطح کشور را گرفت.

وی با اشاره به حمایت امام جمعه مشهد از رشته موتورسواری بانوان تصریح کرد: با حمایت آیت الله علم الهدی مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان نقش به سزایی داشت، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی معتقدند اگر فضای مناسب و مخصوص بانوان فراهم شود فعالیت آنها در رشته هایی همچون دوچرخه سواری و موتورسواری بلامانع است به همین خاطر در گرفتن مجوز ساخت پیست موتورسواری بانوان از من حمایت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت آیت الله علم الهدی مجوز فعالیت بانوان در موتور سواری را گرفتیم

با حمایت آیت الله علم الهدی مجوز فعالیت بانوان در موتور سواری را گرفتیم