مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-06بين الملل

مذاکرات محرمانه ارتش آمریکا با قبایل عرب در شرق سوریه


ارتش آمریکا و شبه نظامیان متحدش در شرق سوریه در حال مذاکره محرمانه با قبایل و عشایر عرب پیرامون تشدید تنش اخیری هستند که در منطقه الجزیره سوریه رخ داد.

- ارتش آمریکا و شبه نظامیان متحدش در شرق سوریه در حال مذاکره محرمانه با قبایل و عشایر عرب پیرامون تشدید تنش اخیری هستند که در منطقه الجزیره سوریه رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابعی در عشایر سوریه گفتند، ارتش آمریکا و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) همزمان با مذاکره محرمانه با قبایل و عشایر عرب، به این قبایل با عناوین مختلف فشار می آورند.

در این راستا آنها کسانی را که در مقابل اشغالگری آمریکا در منطقه الجزیره و تجاوزهای صورت گرفته توسط شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا می ایستند، به وابستگی به گروه تروریستی داعش متهم می کنند.

این منابع گفتند، ارتش آمریکا و نیروهای متحدش سران عشایر را در شهرک ها و مناطق مختلف دیرالزور شرقی با بازداشت ها، یورش ها به شهرها و روستاها و نیز با بازداشت شمار زیادی از غیرنظامیان منطقه و اعمال محدودیت های خدماتی و اجتماعی تحت فشار قرار داده و تهدید می کنند.

به گفته منابع مذکور که به دلیل ترس از بازداشت، نخواستند نامشان فاش شود، عشایر عرب همچنان روی خواسته اصلی خود یعنی بیرون کردن نیروهای سوریه دموکراتیک از منطقه، اداره منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات محرمانه ارتش آمریکا با قبایل عرب در شرق سوریه

مذاکرات محرمانه ارتش آمریکا با قبایل عرب در شرق سوریه