مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-06سياسي

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی آغاز شد


دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی از متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی از متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی آغاز شد.

محمد امامی تهیه کننده برخی سریال های پر مخاطب است که نامش بارها در خلال رسیدگی به پرونده های مربوط به بانک سرمایه و به خصوص پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز مطرح شده بود.

فردی که سال گذشته تعدادی از هنرمندان با ارسال نامه ای به قوه قضاییه در خواست آزادی وی را داشتند اما سخنگوی قوه قضاییه این نامه را غیر هنرمندانه خواند.

رسول قهرمانی در بیستمین جلسه محاکمه پرونده مدیران بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی و پس از پایان دفاعیات مجید زاهدی یکی از متهمین این پرونده اظهار کرد: بر اساس تحقیقات و بررسی هایی که انجام داده ایم زاهدی پاشنه آشیل محمد امامی است.

قهرمانی افزود: آقای سید محمد امامی و سید هادی رضوی برای غارت بانک به هم پاس کاری می کردند به این شکل که آقای رضایی برای گرفتن وام 10 درصد سپرده می گذاشت و 50 درصد وثیقه مورد نیاز به صورت غیرقانونی به 30 درصد تقلیل می یافت و رضوی در ادامه از بانک می خواست به جای وثیقه پول سپرده بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی آغاز شد

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی آغاز شد