مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-05سياسي

شهدای گمنام را غریب تر نکنید


سال هاست استقبال مردم از شهدای خوشنام بی نام و نشان در جامعه پررنگ شده و نهادها و سازمان های مختلفی میزبان مقبره شهدا شده و چراغ نورانی وجود مطهر شهیدان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از مهر ماه سال 1389 پس از پیگیری های فراوان، آرامگاه دو تن از شهدای گمنام لشکر 19 فجر فارس شد که در عملیات قدس سه و در منطقه دهلران به شهادت رسیده بودند.

 یک هفته بعد از مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر جلسه ای از طرف ستاد دانشجویی یادواره شهدای گمنام با هیئت رییسه دانشگاه برگزار شد که در آن پیشنهاد اجرای محوطه سازی و سایبانی موقت جهت امکان برپایی مراسم در جوار قبور شهدا مطرح شد.

بنا بر تاکید رییس وقت دانشگاه بر ساخت بنای اصلی حرم مطهر شهدا، از دانشجویان خواسته شد تا ظرف مدت دو ماه طرح دائمی یادمان شهدا را به این دانشگاه ارائه کنند و دانشجویان و خادمین شهدا نیز همزمان با طراحی یادمان دائم، به صورت خودجوش فضایی موقت را با هزینه اندک تا شروع پروژه اصلی مهیا کنند.

پس از پیگیری های بسیار طرح اولیه یادمان توسط یکی از دانشجویان معماری آماده و به دانشگاه ارائه شد که پس از انجام اصلاحاتی طرح نهایی در هیئت رییسه دانشگاه آزاد شیراز به تصویب رسید؛ سپس طرح حرم مطهر شهدا جهت تایید نهایی بنیاد حفظ آثار و نشر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام را غریب تر نکنید

شهدای گمنام را غریب تر نکنید