مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-05اجتماعي

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گیلان مشاهده نشده است


مدیرکل دامپزشکی گیلان با اشاره به شناسایی 13 کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان سال گذشته در این استان، گفت: امسال موردی از آنفلوانزای پرندگان در گیلان مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب عاقبتی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کشتار دام و طیور خارج از کشتارگاه های صنعتی مورد تأیید دامپزشکی نیست، افزود: خوشبختانه امسال موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در طیور صنعتی، بومی و حیات وحش گیلان مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه دامپزشکی گیلان اقدامات لازم برای مبارزه، کنترل و مقابله با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و حیوان را از طریق واکسیناسیون هدفمند در دستور کار قرار داده است، گفت: گمانه زنی ها برای انتقال کووید - 19 به دام شنیده می شود اما هنوز به قطعی نیست.

مدیرکل دامپزشکی گیلان از صدور موافقت اصولی، پروانه بهداشتی تأسیس و پروانه بهداشتی فعالیت واحدهای تولیدی دام و طیور که اصول بهداشتی لازم را در فضای کاری خود فراهم کنند خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا فروش زنده دام و طیور در بازارهای محلی همانند سابق نیست.

عاقبتی با اشاره به شناسایی 13 کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در گیلان در سال گذشته، تصریح کرد: پس از قیمت گذاری بر طیور، پرداخت غرامت از محل اعتبارات ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گیلان مشاهده نشده است

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گیلان مشاهده نشده است