مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-05حوادث

کشف 10 تن چوب قاچاق در ملایر/ قاچاقچی دام در تویسرکان دستگیر شد


کشف محموله سیگار قاچاق در همدان، کشف 10 تن چوب قاچاق در ملایر و کشف محموله دام قاچاق در تویسرکان برخی عناوین اخبار انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 315 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مقادیری سیگار خارجی قاچاق از شهرهای مرزی غرب کشور به همدان را دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پس از اطمینان از صحت خبر، خودرو مذکور شناسایی و در منزلی در شهر همدان مشاهده شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از این محل 315 هزار و 200 نخ سیگارت خارجی قاچاق کشف و دو دستگاه خودرو سواری توقیف شد و پرونده قضایی در این راستا تشکیل و در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن چوب قاچاق در ملایر/ قاچاقچی دام در تویسرکان دستگیر شد

کشف 10 تن چوب قاچاق در ملایر/ قاچاقچی دام در تویسرکان دستگیر شد