مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-05اقتصادي

قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان


برخی کارشناسان انگشت اتهام گرانی مسکن را به سمت افزایش نابسامانی بازار مصالح ساختمانی نشانه می روند اما گویا مشکلات این بخش، زنجیره ای با صداها دلیل و علت در کنار نوسانات بازار ارز است که باز هم بافنده ی آن دلالان هستند.

- حسن ذوالفقاری دبیر اتحادیه صنف مشاورین املاک یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که قیمت های بازار مسکن متاثر از تغییر قیمت مصالح ساختمانی و افزایش نرخ دستمزد کارگران، افزایش چشمگیری داشته است، می گوید: متاسفانه به دلیل افزایش بی نهایت قیمت ها، بازار مسکن وضعیت رکود را تجربه می کند به طوری که در سه ماهه گذشته، معاملات حوزه مسکن در یزد بسیار کاهش یافته است.

وی از کاهش شدید معاملات مربوط به اجاره ی خانه در یزد نیز خبر می دهد و می گوید: به دلیل تغییرات نرخ، این روزها کمتر جابجایی در اجاره نشینی اتفاق می افتد و اکثر مستاجرین و موجرین به صورت توافقی به ادامه ی اجاره نشینی رضایت می دهند.

این مسئول با بیان این که همچنان تقاضای اجاره نشینی در استان وجود دارد، می گوید: البته هرچند متقاضی وجود دارد اما خانه با قیمت مناسب وجود ندارد.

جنگ روانی علیه سیمان! مشکل مسکن، گره کوری است که در اقتصاد متلاطم کشور به مشکلات معیشتی این روزهای برخی افراد جامعه افزوده شده و در حالی همچنان شاهد تقاضای مسکن در کشور هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان

قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان