مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-05اقتصادي

پذیره نویسی اوراق منفعت حرم تا حرم


مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران، از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرابورس ایران، ندا بشیری، از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد و بانی این اوراق را شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم (سهامی خاص) که در حوزه احداث، نگهداری و بهره برداری از آزادراه حرم تا حرم و تاسیسات جانبی آن فعالیت می کند، معرفی کرد.

وی افزود: شرکت مذکور در نظر دارد، بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت احداث قطعه آزادراهی گرمسار- سمنان را در قالب اوراق منفعت و از طریق واگذاری بخشی از منافع حاصل از حق استفاده از ارائه خدمات عوارض آزادراه قم- گرمسار به نهاد واسط (شرکت واسط مالی دی دوم)، تامین کند.

به گفته این مقام مسئول در فرابورس ایران، این اوراق با نماد حرم03 به تعداد دو میلیون ورقه از امروز 14 مهرماه، به مدت سه روز کاری در فرابورس پذیره نویسی می شود.

بشیری دوره عمر اوراق منفعت حرم03 را 48 ماه از زمان انتشار اوراق، با نرخ سود علی الحساب 17.

5 درصد سالانه و بازپرداخت هر 3 ماه یک بار از تاریخ انتشار اعلام کرد و افزود: نرخ اعمال اختیار خرید توسط بانی 18 درصد سالانه است و همچنین مبلغ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیره نویسی اوراق منفعت حرم تا حرم

پذیره نویسی اوراق منفعت حرم تا حرم