مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-05اقتصادي

آزادراه حرم تا حرم به فرابورس آمد/ آغاز پذیره نویسی از امروز


مدیر ابزارهای نوین مالی ایران از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرابورس، ندا بشیری از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد و گفت: دوره عمر اوراق منفعت حرم 03 48 ماه از زمان انتشار اوراق، با نرخ سود علی الحساب 17.

5 درصد سالانه و بازپرداخت هر 3 ماه یک بار از تاریخ انتشار است.

وی افزود: نرخ اعمال اختیار خرید توسط بانی 18 درصد سالانه است و همچنین مبلغ اسمی هر ورقه یک میلیون ریال بوده و مبلغ کل آن به دو هزار میلیارد ریال می رسد.

مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد و گفت: هدف از انتشار این اوراق تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت احداث قطعه آزادراهی گرمسار- سمنان (از قطعات مربوط به پروژه آزادراه حرم تا حرم) است که از شهر مقدس قم آغاز و به شهر مقدس مشهد می رسد.

بشیری، بانی این اوراق را شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه حرم تا حرم (سهامی خاص) که در حوزه احداث، نگهداری و بهره برداری از آزادراه حرم تا حرم و تأسیسات جانبی آن فعالیت می کند، معرفی کرد و گفت: شرکت مذکور در نظر دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه حرم تا حرم به فرابورس آمد/ آغاز پذیره نویسی از امروز

آزادراه حرم تا حرم به فرابورس آمد/ آغاز پذیره نویسی از امروز