مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-04اقتصادي

ضربه نهایی آتش به بازار ساحلی نیمه جان شده از کرونا


کرونا، بازار ته لنجی پرطرفدار ساحل نشینان دیلمی را نیمه جان کرده بود که سیل آتش فرا رسید و ضربه نهایی را به اقتصاد بندر دیلم زد؛ گرچه با سوختن دست کم 200 مغازه، - شهر، چهره جنگ زده به خود گرفته و اهالی اش زانوی غم به بغل گرفته اند اما حالا بلند شده اند تا کمر خم شده را صاف کنند.

دیلم؛ نامی آشناست برای ایرانیانی که کیلومترها آن طرف از زندگی شان به جنوب می روند تا جهیزیه و وسایل خانه شان را خیلی ارزانتر بدست آورند؛ گاهی تا 50 درصد زیر قیمت بازار تهران به عنوان مرکز پخش کالا در کل کشور اما حالا ویران شده با آتشی که معلوم نیست جرقه اش از کجا روشن شده؛ از هر منشاء که بوده حدود 2315 مترمربع را دچار حریق کرده و 200 واحد صنفی توزیعی اجناس عموما خارجی و داخلی را سوزانده است.

بلافاصله بعد از این واقعه سوزناک، دادستان دیلم به بررسی این حادثه پرداخت و در نهایت گزارش داد، دستور قضایی برای بررسی آتش سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم صادر کرده و در همین رابطه یک نفر دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.

محمد ضیایی، دادستان عمومی و انقلاب دیلم در استان بوشهر ضمن اعلام خبر صدور دستور قضایی برای بررسی آتش سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم، گفت: چنانچه فرد یا افرادی عمداً اقدام به آتش سوزی بازارچه ساحلی بندر دیلم نموده باشند دستگاه قضایی بر اساس قانون با عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه نهایی آتش به بازار ساحلی نیمه جان شده از کرونا

ضربه نهایی آتش به بازار ساحلی نیمه جان شده از کرونا