مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-04پزشكي

نشانه ها و راه های درمان سرطان پروستات


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، گفت: با توجه به اینکه سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان ها در بین مردان است، لذا مردان در سنین بالا باید سالانه حداقل یکبار مورد غربالگری سرطان پروستات قرار گیرند.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، گفت: با توجه به اینکه سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان ها در بین مردان است، لذا مردان در سنین بالا باید سالانه حداقل یکبار مورد غربالگری سرطان پروستات قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین سلطانی - متخصص اورولوژی با اشاره به میزان شیوع سرطان پروستات، اظهار کرد: سرطان پروستات بعد از سرطان پوست به عنوان شایع ترین سرطان در مردان بالای 70 سال شناخته می شود.

وی با اشاره به رشد آرام سرطان پروستات، گفت: اگر این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود معمولا کشنده نیست و حتی از میزان مرگ پایینی نیز برخوردار است.

سلطانی انجام تست های غربالگری در سنین پایین تر را راه حل موثری برای کنترل و پیشگری از پیشروی سرطان پروستات دانست و توصیه کرد: افرادی که دارای سابقه خانوادگی ابتلا به سرطان پروستات هستند بهتر است از سنین پایینتر غربالگری و انجام آزمایشات دوره ای را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه ها و راه های درمان سرطان پروستات

نشانه ها و راه های درمان سرطان پروستات