مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-03اجتماعي

اسلام آباد کرج تا پایان سال تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد


مدیر آب و فاضلاب کرج وعده اتمام عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اسلام آباد را تا پایان سال جاری داد، همچنین معاون عمرانی منطقه یک شهرداری کرج اظهار امیدواری کرده است تا با توجه به مشکلات موجود سر راه پروژه این وعده محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، منطقه اسلام آباد از جمله مناطق قدیمی کرج،  از  مدت ها پیش در انتظار اجرای شبکه فاضلاب است که بخش کوچکی از آن اجرا و مابقی  نیمه کاره رها شده است.

ساکنان منطقه اسلام آباد همچنان با مشکلات زیست محیطی و هزینه تخلیه چاه های منازل مواجه بوده و خواستار اجرای شبکه فاضلاب  در منطقه  هستند.

شهرام حافظ، مدیر آب و فاضلاب کرج با تشریح برنامه عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در منطقه فوق،  به خبرنگار فارس کرج، گفت: تا پایان امسال منطقه اسلام آباد به صورت کامل تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد.

مدیر آب و فاضلاب کرج افزود: علیرغم  مشکلاتی از جمله کم عرض و باریک بودن کوچه ها، جنس و سختی زمین و شیب های بالا در منطقه اسلام آباد، به جز مناطقی که باید املاکشان برای تخریب به شهرداری تحویل شود، در تمامی محدوده ای که در طرح تفصیلی آورده شده، شبکه فاضلاب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 60 درصد منطقه اسلام آباد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرارگرفته و 40 درصد باقیمانده نیز  تا پایان امسال اجرا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام آباد کرج تا پایان سال تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد

اسلام آباد کرج تا پایان سال تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد