مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-02سياسي

گزارش کامل جماران از نشست «دفاع مردمی»


جمعی از اعضای مجمع ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی دیدار داشتند و خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کردند.

- مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس با عنوان دفاع مردمی با حضور یادگار امام، محسن هاشمی(رییس شورای شهر تهران)، کمال رجایی(فرزند شهید رجایی)، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی(سفیر اسبق ایران در عراق) و حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی(فرمانده اسبق کمیته انقلاب اسلامی) و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه جماران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، پیش از سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی(اینجا بخوانید ) چند نفر از رزمندگان حاضر در جلسه سخنرانی و خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کردند.

در ابتدای این دیدار که غلامعلی رجایی اجرای آن را بر عهده داشت، جوادی عضو شورای فرماندهی سپاه آبادان، در سخنانی گفت: چهل سال پیش در چنین روزهایی خرمشهر داشت سقوط می کرد و حلقه محاصره خرمشهر داشت تنگ می شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب به دلیل سبقه تحرکات عراق در آبادان، خرمشهر و منطقه جنوب غربی خوزستان، بحث تفکیک عرب ها و عجم ها به شدت فعال شده بود و عراق از آنها حمایت می کرد و مدام بمبگذاری ها در خطوط انتقال نفت و اماکن عمومی را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل جماران از نشست «دفاع مردمی»

گزارش کامل جماران از نشست «دفاع مردمی»