مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:402020-10-01سياسي

خبر خوب برای سهامداران حقیقی/ مجمع سهامداران حقیقی بورس تشکیل می شود


شورای عالی بورس منافع سهامداران حقیقی را در نظر نمی گیرد لذا لازم بود که مجمع سهامداران حقیقی تشکیل شود تا حقیقی های بورس نیز در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از ایلنا، نایب رییس اول مجلس گفت: به منظور حمایت از سهامداران حقیقی، مجمع سهامداران حقیقی بورس تشکیل می شود تا آن ها نیز در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس اول مجلس در نشست بررسی معضلات و مشکلات بازار بورس با حضور سهامداران حقوقی بازار، به ارائه بسته پیشنهادی مجلس به شورای عالی بورس اشاره کرد و گفت: رفع بخشی از مشکلات بازار بورس نیاز به قانونگذاری دارد که به عنوان اولین قانون برای حمایت از سهامداران حقیقی؛ تشکیل مجمع سهامداران حقیقی را دنبال می کنیم.

وی افزود: اکنون سهامداران حقیقی با گرفتن یک کد و بدون آموزش های لازم وارد بازار سرمایه می شوند و شما می ببینید که معمولاً رفتار ها نیز به صورت گله ای شکل می گیرد.

قاضی زاده تصریح کرد: در آن سوی میدان هم شورای عالی بورس منافع سهامداران حقیقی را در نظر نمی گیرد لذا لازم بود که مجمع سهامداران حقیقی تشکیل شود تا حقیقی های بورس نیز در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای سهامداران حقیقی/ مجمع سهامداران حقیقی بورس تشکیل می شود

خبر خوب برای سهامداران حقیقی/ مجمع سهامداران حقیقی بورس تشکیل می شود