مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-01اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری ها در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان در مدت شیوع کرونا


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از افزایش سرمایه گذاری ها در صنعت گردشگری این استان طی مدت شیوع کرونا خبر داد.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: صنعت گردشگری در دنیا با شیوع ویروس ، سرمایه گذاری ها در صنعت گردشگری استان افزایش یافته که 40 پروژه با حجم سرمایه گذاری 700 میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید  و بزرگترین مجموعه گردشگری غذایی استان در همین دوران راه اندازی شده است.

وی گفت: امروز طرح های گردشگری استان در سطح ملی و بین المللی تعطیل نشده و برای اینکه امنیت استان بیشتر به تصویر کشیده شود اقداماتی زیاد گرم افزاری با کمک بخش خصوصی و رسانه ها صورت گرفته است.

  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: از جمله این اقدامات حضور خانم پوپه مهدوی نادر اولین بانوی جهانگرد جهان اسلام در استان است که حرکت جهانی خودش را از شهرسوخته به عنوان شهرصلح آغاز کرد یعنی سیستان و بلوچستان به عنوان مسیر صلح و دوستی جهانی معرفی شد.

وی با بیان اینکه ما مشوق تورهای گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم، گفت: الان زمانی است که باید واحدهای استانداردی که پروتکل های بهداشتی را رعایت میکنند گردشگر جذب کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری ها در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان در مدت شیوع کرونا

افزایش سرمایه گذاری ها در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان در مدت شیوع کرونا