مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-01اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستاها برای کارآفرینی


حدود هزار میلیارد تومان از ذخیره صندوق کارآفرینی امید به روستاهای سراسر کشور اختصاص داده شده است، که تاکنون 300 روستا تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

- ایسنا/مازندران سخنگوی دولت گفت: حدود هزار میلیارد تومان از ذخیره صندوق کارآفرینی امید به روستاهای سراسر کشور اختصاص داده شده است، که تاکنون 300 روستا تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

علی ربیعی در آیین افتتاح و بهره برداری از مجموعه رستوران های ونوس دریا نوشهر که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد با اشاره به اینکه متکی بودن اشتغال در استان مازندران بر بخش خدمات موجب آسیب جدی در زمان شیوع کرونا شد، اظهارکرد: مازندران علاوه بر صنعت، مشاغل بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد اما عمده شغل ها در بخش خدمات گردشگری و رستوران داری بوده است.

وی با ابراز امیدوار از اینکه با کنترل بیشتر کرونا روز به روز کسب و کارها رونق گیرد، افزود: در خصوص کرونا پیش بینی شد که بیش از 3 میلیون و 500 شغل آسیب جدی دیدند و در این میان یک میلیون و 500 هزار نفر ریزش نیرو اتفاق افتاد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در صورتی که در دو بخش سلامت و کار مدیریت نمی شد بیش از 3 میلیون ریزش شغل در صنایع اولیه اتفاق می افتاد و ممکن بود در صنایع دیگر نیز ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستاها برای کارآفرینی

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستاها برای کارآفرینی