مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-01اقتصادي

حمایت از کارخانه فرش تعطیل شده اردستان/ مقصران مجازات می شوند


دبیر کارگروه رفع موانع تولید کشور در ارتباط با مشکلات ایجاد شده برای یک کارخانه فرش در اردستان به دلیل بدهی به بیمه، تعطیل شدن ان و برخورد با مقصران احتمالی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم زالی عصر پنج شنبه در جلسه رفع موانع تولید از یک کارخانه تولید فرش که در اردستان به تعطیلی کشیده شده اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از این کارخانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد مشخص شد که این کارخانه با توجه به بدهی 160 میلیون تومانی به تأمین اجتماعی پلمب و سپس مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: کارخانه مورد نظر در سال 90 با تمام تحریم هایی که بوده توسط سرمایه گذار و پیگیری های انجام شده نسبت به تهیه ماشین آلات اقدام و کارخانه را راه اندازی می کند که در آن زمان بیش از یک میلیون و 500 هزار یورو میزان سرمایه گذاری این سرمایه گذار بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بعضی از مدیران در دستگاه های مختلف دچار اشتباهاتی می شوند که باید این رویه اصلاح شود و اجازه ندهیم که با تولید کننده اینگونه برخوردها انجام شود چرا که وظیفه ما حمایت از تولید کننده ها و سرمایه گذاران است که با بررسی موضوع با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کارخانه فرش تعطیل شده اردستان/ مقصران مجازات می شوند

حمایت از کارخانه فرش تعطیل شده اردستان/ مقصران مجازات می شوند