مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-01اقتصادي

اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می شود


با رفع موانع موجود در مسیر احداث بیمارستان ولیعصر اراک و آمادگی برای اتمام کار تا خردادماه 1400، اعتبارات مورد نیاز ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می شود.

- اراک- معاون رییس جمهور گفت: با رفع موانع موجود در مسیر احداث بیمارستان ولیعصر اراک و آمادگی برای اتمام کار تا خردادماه 1400، اعتبارات مورد نیاز ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت صبح پنجشنبه در سفر یک روزه به استان مرکزی با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: مصوبات سفر پیشین رییس جمهور به استان برای 49 طرح و پروژه اعتباری بالغ بر 932 میلیارد تومان بود که تا به امروز یک هزار و 319 میلیارد تومان از آن اعتبار (142 درصد) پرداخت شده است.

وی ادامه داد: البته تعدادی از طرح های استان به دلیل افزایش قیمت هایی که در این ایام به این پروژه ها تحمیل شد هنوز به اتمام نرسیده است اما می توان این مدت تأخیر را جبران کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از طرح های باقی مانده از سفر پیشین رییس جمهور به استان و طرح هایی که می تواند تا پایان سال جاری یا دوره خدمت دولت دوازدهم به اتمام برسند، 13 پروژه و طرح پیش بینی شده است که البته احتمال اتمام آن تا پایان امسال یا بهار 1400 وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می شود

اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می شود