مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-01اجتماعي

اختصاص بیش از 2میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی خیران خوزستان


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش، دو هزار و 350 میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی خیران در استان خوزستان اختصاص می دهد.

- اهواز- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش، دو هزار و 350 میلیارد تومان را برای پروژه های مشارکتی خیران در استان خوزستان اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهر الله رخشانی مهر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح یک مدرسه خیر ساز در خوزستان اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش به تلاش ها و کوشش های خیران مدرسه ساز ارج می نهد و با اختصاص دو هزار و 350 میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی به همراهی خیران افتخار می کند.

وی افزود: خیران کسانی هستند که می کوشند تا از آلام مردم بکاهند، رنج محرومیت ها را کاهش دهند، زندگی بهتری را برای مردم رقم بزنند و این ناب ترین حقایق ایمانی است و شاید هیچ خدمتی بالاتر از باز کردن گره مردم نباشد که خیران در آن سهیم هستند و به اعتقادم کار مدرسه سازی متمایز است چرا که مدرسه جایگاه متمایزی دارد و قرار است آینده این سرزمین را بسازد.

هر جا سخن از فرهنگ سازی، تعالی، توسعه و پیشرفت می شود مدرسه بالاترین جایگاهی است که برای تغذیه عناصر کلیدی را برای تحویل و پیشرفت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 2میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی خیران خوزستان

اختصاص بیش از 2میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی خیران خوزستان