مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01اقتصادي

پروژه های راهداری و حوزه حمل و نقل سرعت منطقی گرفته است


در سال های اخیر پروژه های حوزه راهداری سرعت منطقی گرفته و از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی و ایمن سازی پروژه های مواصلاتی در استان تهران بهره گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در آیین افتتاح کمربندی دوم تهران که با حضور وزیر راه در شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: 10درصد جمعیت کشور سالمند هستند و با توجه به اینکه  و استان تهران بیشترین تعداد سالمند را دارد، لذا حضور در این روز توفیقی بود که افتتاح پروژه های راهداری استان را در آسایشگاه کهریزک برگزار شد.

وی افزود: حمل و نقل نقش زیربنایی در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دارد، لذا در حال حاضر در محورهای مواصلاتی ایمن سازی جاده ها و حذف تقاضا محوری و سرعت بخشیدن به پروژه ها در دستورکار قرار گرفته است.

محسنی بندپی در  ادامه تاکید کرد: ایمن سازی راه ها از اولویت برخوردار است و این آمادگی وجود دارد که با ایجاد شرایطی از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی استفاده شود تا ایمن سازی پروژه های مواصلاتی در استان تهران مورد توجه باشد.

استاندار تهران افزود: در سال های اخیر پروژه ها سرعت منطقی گرفته و ایمن سازی اولویت دارد، آمادگی در شهرستان وجود دارد تا شرایطی فراهم شود تا از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی در نظر بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راهداری و حوزه حمل و نقل سرعت منطقی گرفته است

پروژه های راهداری و حوزه حمل و نقل سرعت منطقی گرفته است