مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01اجتماعي

خیابان «اهری» آزمونی برای شهردار جدید فردیس/30 سال انتظار فقط برای یک آسفالت!


خیابان اهری فردیس یکی از منطقه کم برخوردار فردیس است که از کمترین خدمات شهری محروم است و اهالی 30 سال است که به دلیل وجود یک مسکن دردسرساز از آسفالت محرومند.

- فیلم اظهارات اهالی خیابان اهری فردیس حضور پرتعداد اهالی و دل پردردشان موجب شده همه باهم حرف بزنند؛ چنانکه گاهی متوجه حرف هایشان نمی شوم.

خانوم ها از گل و لای و گرد و خاک معبر خاکی گلایه دارند  که در فصل بارندگی دریاچه ای  پر آب می شود که عبور را سخت نه، غیر ممکن می کند.

آقایان از وعده های توخالی مسئولان و از اینکه چرا خانه های  مجوز دار  این خیابان که عوارض شهرداری  را پرداخت کردند حتی از کمترین امکانات از جمله آسفالت محروم است؛ شکایت دارند.

تعلل شهرداری برای چیست؟ مادری که در جوانی و هنگام تولد نوزادش خانه ای خریده و حالا  آن نوزاد، جوانی 27 ساله شده  و مادر گرد پیری بر او نشسته و طوماری از مدارک پیگیری برای آسفالت این خیابان با خود دارد؛ می گوید: وجود این ساختمان (همان مانع را می گوید) که معلوم نیست پشتش به کجا گرم است باعث شده شهرداری این خیابان را آسفالت نکند.

  برگه ای را نشانم می دهد و می گوید: دوبار حکم تخریبش آمد، اما انجام نشد.

حتی وقتی این ساختمان فقط یک زیر زمین بود و واحد های بالا ساخته نشده بود،  با پیگیری های ساکنان، شهرداری ستون های علم شده اش را برید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان «اهری» آزمونی برای شهردار جدید فردیس/30 سال انتظار فقط برای یک آسفالت!

خیابان «اهری» آزمونی برای شهردار جدید فردیس/30 سال انتظار فقط برای یک آسفالت!