مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-01اجتماعي

راه اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از راه اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مصطفی ملایی با اشاره به فعالیت مرکز علمی کاربردی شهرداری قم، اظهار داشت: ورود به مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و متقاضیان از طریق دیپلم می توانند ثبت نام کنند، افرادی که دغدغه و مبانی فکری کارآفرینی داشته می توانند به مهارت افزایی بپردازند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه بزرگ ترین فضای فیزیکی مراکز علمی کاربردی استان را مرکز شهرداری دارد، ابراز کرد: همچنین این مرکز از کتاب خانه مجهز و دو اتاق آی تی و پایگاه بسیج نمونه برخوردار است.

ملایی در مورد موضوع کارآفرینی و برنامه های مرکز علمی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دانشگاه ها باید پنجه کارآمد نظام باشند، بدین معنا که باری را از دوش کشور بردارند و در این میان راهبرد اصلی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط دانشجویان این مرکز، خلاقیت و رفع نیازهای جامعه و رفع مشکلات بوده و مراکز علمی سهمی مهم در کارآفرینی دارند، به همین دلیل شعار دانشگاه نیز کارآفرینی است و دفتر کارآفرینی را در مسیر تحقق اهداف راه اندازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم

راه اندازی نخستین مجموعه نوآوری گردشگری کشور در قم