مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-01اقتصادي

چرا هم چنان تخم مرغ گران است؟


بسیاری از مسئولان بر این باورند که بخش اعظم نهاده ها از بازار آزاد تامین می شود که با این وجود امکان کاهش قیمت تخم مرغ و تحقق وعده وزیر جهاد وجود ندارد.

- جی پلاس، طی هفته های اخیر بازار گرانی کالاها داغ شده و قیمت اقلام اصلی سبد خانوار روند افزایشی به خودگرفته است که هریک از مسئولان دلایلی برای این گرانی ها مطرح می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این میان قیمت تخم مرغ همانند سایر محصولات پروتیینی از قافله گرانی ها عقب نمانده است و در مغازه های سطح شهر به شانه ای بالای 40 هزارتومان رسیده است که تلاش اخیر مسئولان برای کاهش قیمت ها بی نتیجه مانده است.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با وجود تامین بخش عمده نهاده های مورد نیاز از بازار آزاد، امکان عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب وجود ندارد و به عبارت دیگر کاهش قیمت با وعده مسئولان اتفاق نمی افتد و با استمرار اشفتگی بازار نهاده ها، قیمت تخم مرغ بالاتر هم می رود.

طی روزهای اخیر مدیر عامل پشتیبانی امور دام از آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در کشور خبر داد و گفت: شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم گذار با همکاری یکدیگر مقرر شد که نسبت به توزیع گسترده تخم مرغ با قیمت مصوب در سازمان های میادین، فروشگاه های زنجیره ای، کارخانجات و مصارف عمده تخم مرغ اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هم چنان تخم مرغ گران است؟

چرا هم چنان تخم مرغ گران است؟