مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01بين الملل

ابراز نگرانی شدید سناتورهای آمریکایی از بستن سفارت آمریکا در بغداد


دو تن از سناتورهای آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نسبت به تهدیدات دولت واشنگتن برای بستن سفارت آمریکا در بغداد در صورتی که عراق نتواند حملات شبه نظامیان به پرسنل آمریکایی را متوقف کند، - دو تن از سناتورهای آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه نسبت به تهدیدات دولت واشنگتن برای بستن سفارت آمریکا در بغداد در صورتی که عراق نتواند حملات شبه نظامیان به پرسنل آمریکایی را متوقف کند، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، میت رامنی، سناتور جمهوری خواه از ایالت یوتا و کریس مورفی، سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت که به ترتیب رییس و عضو ارشد کمیته جانبی خاورمیانه و کمیته روابط امور خارجه سنا محسوب می شوند، در بیانیه ای از دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا خواستند تا هر چه سریع تر در این خصوص گزارشی به سناتورها بدهد.

رامنی و مورفی در بیانیه شان گفتند: ما در کنار تلاش های وزارت امور خارجه آمریکا برای حفاظت از پرسنل آمریکایی در سفارت آمریکا می ایستیم.

با این حال به شدت نگرانیم که مفاهیم و معانی خروج کامل تیم های دیپلماتیک کوچک مان از سفارت آمریکا در بغداد به روابط واشنگتن-بغداد لطمه بزند، باعث شود تا متحدانمان نیز دیپلمات های خود را از بغداد خارج کنند و ماموریت های آموزش نیروهای امنیتی عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی شدید سناتورهای آمریکایی از بستن سفارت آمریکا در بغداد

ابراز نگرانی شدید سناتورهای آمریکایی از بستن سفارت آمریکا در بغداد