مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-30ورزشي

وینگر یوونتوس و رد پیشنهاد باشگاه های انگلیسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید بیانکونری، این مرد ایتالیایی تحولات زیادی را در باشگاه یوونتوس به وجود آورد.

- به نظر می رسد که داگلاس کاستا، وینگر برزیلی یوونتوس پیشنهاد باشگاه ولورهمپتون برای پیوستن به این تیم را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید بیانکونری، این مرد ایتالیایی تحولات زیادی را در باشگاه یوونتوس به وجود آورد.

پیرلو در ابتدای امر خط قرمز خود را روی بازیکنانی نظیر بلیز متویدی و گونسالو ایگواین گذاشت؛ موضوعی که باعث شد آنها یووه را ترک کرده و راهی اینتر میامی آمریکا شوند.

یکی دیگر از بازیکنانی که به نظر می رسد آندره آ پیرلو علاقه ای به باقی ماندن او در یوونتوس ندارد، وینگر برزیلی یعنی داگلاس کاستا است.

او طی فصول اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و به نظر می رسد که به جز پیرلو، خود باشگاه تورینی هم تمایل بسیار زیادی به فروش این بازیکن دارد.

طی روزهای گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که باشگاه یوونتوس با ولورهمپتون برای انتقال داگلاس کاستا به این تیم انگلیسی به توافق رسیده است اما حالا و در همین رابطه کوریره دلو اسپرت مدعی شده که وینگر برزیلی این انتقال را رد کرده هیچ قصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وینگر یوونتوس و رد پیشنهاد باشگاه های انگلیسی

وینگر یوونتوس و رد پیشنهاد باشگاه های انگلیسی