مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-30اجتماعي

مشکلات مرکز شبانه روزی پسران سمنان بررسی شد


مشکلات مرکز شبانه روزی پسران بی سرپرست و بدسرپرست مقداد سمنان در نشستی با حضور مسؤؤلان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز شبانه روزی پسران بی سرپرست و بد سرپرست مقداد سمنان به همراه مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی سمنان اظهار کرد: پیگیری خواهیم کرد تا با هماهنگی با مجموعه آموزش و پرورش استان، مجموعه سالن فرهنگ آموزش و پرورش به جهت استفاده ورزشی نوجوانان در اختیار این مجموعه به صورت دو جلسه در هفته قرار گیرد.

او گفت: برگزاری دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای نیز از طریق مبادی مرتبط پیگیری و زمینه برگزاری این دوره ها برای نوجوانان مهیا می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: بستر تلویزیون برای دریافت آموزش ها مجازی برای نوجوانان عزیز فراهم است؛ اما پیگیری ها به جهت تأمین تعدادی کامپیوتر برای دریافت آموزش ها توسط نوجوانان انجام خواهد شد.

در بازدید از مرکز شبانه روزی پسران بی سرپرست و بدسرپرست مقداد سمنان در زمینه موارد مهمی چون مساعدت در زمینه سازی به منظور ارائه آموزش های مهارت آموزی طی تفاهم با اداره کل فنی و حرفه ای استان، مساعدت در تأمین تجهیزات و امکانات ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مرکز شبانه روزی پسران سمنان بررسی شد

مشکلات مرکز شبانه روزی پسران سمنان بررسی شد