مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-30بين الملل

ادامه اتهام زنی های ایروان و پاسخ آنکارا به ادعاهای ارمنستان در مناقشه قره باغ


نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان طی چند روز اخیر به تمام جهان نشان دادند که با اتکا به توانایی و نیروهای خودی قادر به پیروزی هستند.

- وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان طی چند روز اخیر به تمام جهان نشان دادند که با اتکا به توانایی و نیروهای خودی قادر به پیروزی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد: ارمنستان ادعاهای بی پایه و اساس مبنی بر استفاده از جنگده و پهپادهای ترکیه علیه این کشور را مطرح می کند.

وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای گزارش های مربوط به مشارکت هواپیماهای نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه در درگیری های قره باغ را کذب اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای اعلام داشت: ساختارهای رسمی ارمنستان در حال انتشار گزارش های نادرست در مورد استفاده از هواپیماهای نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه علیه ارتش ارمنستان هستند.

طی چند روز گذشته، ارتش آذربایجان به جهانیان نشان داده است که خود قادر به پیروزی است.

این در حالی است که ارمنستان همچنان به تکرار ادعاهای خود در این باره ادامه داد و این بار سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که آذربایجان کنترل هوایی عملیات در قره باغ را به نیروی هوایی ترکیه واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اتهام زنی های ایروان و پاسخ آنکارا به ادعاهای ارمنستان در مناقشه قره باغ

ادامه اتهام زنی های ایروان و پاسخ آنکارا به ادعاهای ارمنستان در مناقشه قره باغ